ŠOLSKI ZVONEC

0. ura: 07.30 – 08.15
1. ura: 08.20 – 09.05
MALICA (1. r, 2. r in 3. r)
2. ura: 09.10 – 09.55

MALICA
3. ura: 10.15 – 11.00
4. ura: 11.05 – 11.50
5. ura: 11.55 – 12.40
6. ura: 12.45 – 13.30
7. ura: 13.35 – 14.20
8. ura: 14.25 – 15.10
9. ura: 15.15 – 16.00

Kontakt

OSNOVNA ŠOLA OB DRAVINJI

Ulica Dušana Jereba 1

3210 Slovenske Konjice

t: 03 757 27 30

f: 03 757 27 35

e: info@osobdravinji.si

 

          | VEČ PODATKOV |

PROJEKTI

projekti

Novice

Projekt: Jeziki štejejo (JeŠT)

JEZIKI ŠTEJEJO (JeŠT)

Osnovni podatki o projektu

Naslov projekta: Jeziki štejejo (JeŠT)

Leto začetka projekta: 2017

Odgovorna nosilka projekta: Nevenka Brdnik, mag., ravnateljica

Koordinator projekta: Brigita Berglez

Člani projektne skupine:  Katja Kranjc, Tina Burič, Robert Zrnec, Simona Pozeb, Suzana Kovše, Katja Holobar, Urška Sovič, Urška R. Hribernik, Primož Krivec, Bernarda Rebernak, Žan Vrtovec

Opis projekta

Cilj projekta Jeziki štejejo (JeŠT) je ustvariti učna okolja, v katerih bodo predvsem otroci, učenci in dijaki usvojili raznojezično kompetenco, ki je cilj naprednih družb in številnih strateških dokumentov. Raznojezičnost (plurilingvizem), ki jo sestavljajo znanja, stališča in spretnosti, pospešuje demokratične procese in se od večjezičnosti razlikuje v tem, da ne deli družbe na jezike in kulture njenih pripadnikov, temveč spodbuja vsevključenost in vseprisotnost različnih jezikov in njihovih rab. Koncept izhaja iz holističnega razumevanja jezika in večkulturne zmožnosti, ki se razvija v medsebojni soodvisnosti. Številne posameznikove in družbene lastnosti, ki izhajajo iz izkušenj različnih jezikov in kultur, vzajemno delujejo druga na drugo, se prepletajo in oblikujejo v novo obliko sporazumevanja, ki temelji na spodbujanju uporabe vseh posamezniku dostopnih jezikovnih virov in kultur. Zato je potrebno usmeriti pozornost k vsem jezikom in izdelati model raznojezičnosti naklonjenega okolja, ki je najpomembnejši in najkompleksnejši kazalnik projekta, ki vključuje podkazalnike:

  • razvoj raznojezične kompetence pri posameznikih (znanje, stališča in spretnosti),
  • uporaba učinkovitih učnih pristopov s podporo informacijsko-komunikacijske tehnologije in jezikovnih virov ter tehnologij in
  • vzpostavitev trajnostnega modela za vzpostavljanje oziroma zagotavljanje aktivne raznojezičnosti vseh deležnikov po celotni vertikali izobraževanja. 

Metodologija in končni produkti projekta vključujejo vse v slovenskem šolskem sistemu (v projekt vključenih VIZ) prisotnih jezikov (od učnih (slovenščina, madžarščina, italijanščina), drugih jezikov (slovenščina, madžarščina, italijanščina in romščina), tujih in klasičnih jezikov, ki so v kurikul vključeni kot učni predmeti) ter vseh prvih jezikov priseljencev. Poleg tega naj bi bil koncept zasnovan tako široko in uporabno, da bo lahko vključil tudi morebitne nove jezike, ki bi jih na terenu (torej v projekt vključenih ustanovah) še zaznali (predvsem najbrž kot J1 vključenih posameznikov, tako učiteljev, staršev, otrok - učencev in dijakov) oz. bi se v našem VIZ sistemu pojavili tudi še po koncu projekta (kot morebitni novi tuji jeziki, v smislu novih izbirnih predmetov v kurikulu, kot J2 (npr. slovenščina izven dvojezičnih okolij) ali kot jeziki priseljencev.

PROJEKT: https://jezikistejejo.splet.arnes.si/

PORTAL: https://www.jeziki-stejejo.si/

 

 dan jezikov

dan

 

ANGLEŠKI TABOR 2018

 

V petek, 16. 11. 2018, in v soboto, 17. 11. 2018, se je na podružnični šoli Tepanje odvijal že drugi jezikovni tabor v okviru mednarodnega projekta Večjezičnost. Udeležilo se ga je štirideset učencev Osnovne šole Ob Dravinji.

Po uvodnem skupinskem nagovoru so se učenci razdelili v skupine, kjer so se člani spoznali in se predstavili s skupinskim grbom. V precej hladnem petkovem popoldnevu so se nato razgibali v delavnici zumbe in se pomerili v zabavnih jezikovnih igrah, ki so jih učenke višjih razredov pripravile za udeležence jezikovnega tabora. Sledil je ogled filma z globoko sporočilno noto in zanimiv razgovor o vsebini, ki ga je vodila učenka 9. razreda. Večer smo zaokrožili s skupinskim branjem angleške pravljice za lahko noč.

Sobotno hladno jutro je bilo kot naročeno za jutranjo rekreacijo, kateri je sledil obilni angleški zajtrk, ki nas je okrepil in pripravil na nov dan izzivov in učenja. Učenci so sodelovali v zanimivih delavnicah, ki so jih zanje pripravili gostujoči naravni govorci z jezikovne šole Mint.

Za konec pa sta za posebno doživetje poskrbela g. in ga. Wraight, ki sta s svojo iskrivostjo in energijo začarala vse učence. Na jezikovni tabor sta se pripeljala z Dolenjske, kamor sta se iz Velike Britanije preselila pred dvanajstimi leti. V Sloveniji se zelo dobro počutita, še posebej uživata med učenci, katerim z žarom pripovedujeta o svojih izkušnjah in z veseljem odgovarjata na vsa njihova vprašanja o Veliki Britaniji. G. Dennis Wraight nas je popeljal v vojni čas Napoleona, kjer so se učenci lahko preizkusili v pisanju s pravim gosjim peresom. Po zanimivi uprizoritvi zgodovinskega obdobja pa je učence že pričakala obložena miza, pripravljena za popoldansko čajanko. Ga. Gill Wraight je učencem postregla s skodelico angleškega čaja, s kolački in posebnim pecivom, imenovanim »scones«. Jezikovni tabor smo zadovoljni zaključili s sproščenim pogovorom ob srkanju čaja in grizljanju kolačkov.

Čeprav nekoliko utrujeni smo se razšli zadovoljni, polni vtisov in iskrenega navdušenja.

Hvala vsem sodelujočim.

Organizatorji tabora

DSC04098

DSC04094

DSC04063

 

 

POVEZAVE

     | POŠTE UČITELJEV |

 

spletko

 

360panorama2

 

lopolis

 

e tiskovine

 

e-ucilnica

safe

tosemjaz

tom-telefon

jedilnik

svetzavoda

svetstarsev

 

 

 

varnasola2018 bron

 

 

solska tv