ŠOLSKI ZVONEC

0. ura: 07.30 – 08.15
1. ura: 08.20 – 09.05
MALICA (1. r, 2. r in 3. r)
2. ura: 09.10 – 09.55

MALICA
3. ura: 10.15 – 11.00
4. ura: 11.05 – 11.50
5. ura: 11.55 – 12.40
6. ura: 12.45 – 13.30
7. ura: 13.35 – 14.20
8. ura: 14.25 – 15.10
9. ura: 15.15 – 16.00

Kontakt

OSNOVNA ŠOLA OB DRAVINJI

Ulica Dušana Jereba 1

3210 Slovenske Konjice

t: 03 757 27 30

f: 03 757 27 35

e: info@osobdravinji.si

 

          | VEČ PODATKOV |

Novice

KRAJINSKI PARK PIVŠKA PRESIHAJOČA JEZERA

V petek, 27.oktobra 2017, smo se učenci osmih in devetih razredov, ki smo vključeni v dodatni pouk geografije in obiskujemo vsebine za  nadarjene učence pri biologiji, odpravili na raziskovanje krajinskega parka Pivška presihajoča jezera.

Raziskovanje se je začelo že med vožnjo, saj smo ob poti opazili številne kraške pojave, in sicer apnenčaste kamnine, skoraj neporaščena hribovja, kraška polja, vrtače ... Naš cilj je bil ekomuzej v Pivki, natančneje v Slovenski vasi. Najprej smo si ogledali ekomuzej pivških presihajočih jezer, ki na izvirni način skozi različna obdobja predstavlja pestrost rastlinskih in živalskih vrst, čudoviti svet krasa in vode ter življenje ljudi na tem območju.

V ekomuzeju smo spoznali veliko novega. Izvedeli smo, da se v kraških kotanjah ob močnem deževju pojavijo jezera, ki pa niso stalna, zato jih imenujemo presihajoča jezera. Vsem je bilo zelo zanimivo spoznanje, da je na območju Pivke mogoče najti 17 presihajočih jezer, ki so s svojo številčnostjo edinstvena na svetu. Prav tako smo izvedeli, da je tukaj zelo bogata vrstna pestrost, saj so raziskovalci našteli kar 182 vrst rastlin, 211 vrst hroščev,106 vrst dnevnih metuljev in 133 vrst ptic. Svoj življenjski prostor pa so tukaj našle tudi velike zveri, kot so medved, volk in ris. Najdemo tudi endemite, kot je kraški škrgonožec.

Po ogledu ekomuzeja nas je v podobi Martina Krpana sprejel g. Andrej Godina. Popeljal nas je do drugega največjega jezera, Petelinjega jezera, ki pa je presahnilo. G. Godina nam je opisal življenje ljudi na tem območju v času Martina Krpana in nas opozoril na številne znamenitosti.  Povedal nam je več zanimivih zgodb, in sicer zgodbo o Martinu Krpanu, o  nesreči prebivalcev z Vrha pri Sveti Trojici in zgodbo o sporih vaščanov, komu pripada Petelinje jezero. Njegovo pripovedovanje je bilo še posebej zanimivo, saj je pripovedoval v Krpanovem narečju.

Pred odhodom na avtobus smo se še enkrat izdatno okrepčali in se polni novih doživetij odpravili proti domu.

Na naši poti smo se držali priporočila: »Za seboj pustite le stopinje, s seboj vzemite le fotografije in lep spomin.«

Po zapisu Veronike Polegek, 9. b

DSC 0940

DSC 0943

 

NARAVOSLOVNI DAN: OPLOTNIŠKI VINTGAR

V četrtek, 12. oktobra 2017, smo imeli učenci 9. razredov naravoslovni dan, v okviru katerega smo proučevali geografske značilnosti Oplotniškega vintgarja, ogledali pa smo si tudi kamnoseštvo v Cezlaku.

Čeprav se nahaja tako blizu domačega kraja in naše šole, ga nismo poznali. V različnih delavnicah, ki smo jih izvedli v Dolini miru, smo spoznali bogato preteklost, etnološke posebnosti, kamninsko zgradbo, prst, živalstvo in rastlinstvo ter posledice delovanje voda. K dobremu razpoloženju je  pripomoglo lepo vreme, dobra malica in gugalnica, ki smo jo z veseljem preskusili.

V Muzeju kamnoseštva nam je predstavnica TD Oplotnica predstavila zgodovino te dejavnosti v Cezlaku in na Pohorju. V Kamnolomu pa smo videli, kako to delo poteka danes, s sodobnimi stroji in kaj vse je mogoče izdelati iz pohorskega granodiorita.

Naravoslovni dan je bil zelo zanimiv in poučen.

Slovenski tradicionalni zajtrk na OŠ Tepanje 2017

Učenci 4. in 5. razreda smo  se učili o pomembnosti zajtrka, pomenu zdrave prehrane, prednostih uživanja domače in sezonske hrane. Zjutraj smo si privoščili okusen zajtrk, nato pa smo si ogledali film o kranjski sivki. Naučili smo se veliko novega o čebelah in njihovi pomembnosti za človeka. Zaplesali smo tudi čebelji ples. Najbolj pa nam je bilo všeč, ko smo iz sadja in smetane pripravili okusne smutije. Ko smo se posladkali, smo pospravili razred, nato pa poslušali  pesem Čebelar, ki nam jo je zapel naš pevski zbor.

Tudi učenci nižje stopnje so bili ta dan zelo delavni , saj so spekli jabolčni zavitek in slastne piškote. Bilo nam je zelo všeč.

                                                                                                      Učenke 4. in 5. razreda OŠ Tepanje

Tradicionalni slovenski zajtrk 2017

V petek, 17. 11. 2017, je po vsej Sloveniji potekal tradicionalni slovenski zajtrk. Projektu smo se pridružili tudi učitelji in učenci naše šole. Učenci od 4. do 9. razreda so razredno uro namenili pogovoru o slovenski hrani, pomenu lokalno pridelane hrane in zdravi prehrani. Zajtrkovali so  živila, ki so jih imeli na rožnikih že naši dedki in babice – kruh, maslo, med, jabolko in mleko.

Tudi učenci 1. triletja so ta dan namenili pogovoru o zdravi prehrani, čebelarstvu, pripravili pa so si tudi sadne solate.

Vsi učenci in učitelji smo se ob 9.45 zbrali v šolski avli, kjer smo si ogledali kratek program, namenjen osveščanju učencev o tradicionalnem slovenskem zajtrku, dnevu slovenske hrane in lokalno pridelani hrani. Letos smo prvič sodelovali tudi v projektu Čebelarske zveze Slovenije in pristopili k oblikovanju največjega pevskega zbora v Sloveniji. Tako sta ob 10. uri oba otroška pevska zbora, pod vodstvom gospe Romane Pokorn in gospe Anje Ramot, glasno zapela pesem Ansambla Lojzeta Slaka – Čebelar.

VIDEO

 

Nekaj misli učencev ob tradicionalnem slovenskem zajtrku:

 

Meni je moj ded vedno pravil,

da je od vseh jedi najbolj zdrav med.

Ekola, če hočeš v črevesju narediti red,

zagrizi v med,

saj je to zate najbolj zdrava jed.

Ded mi je tudi govoril,

da je ta med od naših čebel

in da ga lahko jem kolikor »čem«,

le čebel nikoli zbadati ne smem.

(Timotej Polenek, 6. b)

 

Zajtrk prvi dnevni je obrok,

to ve vsak otrok.

Včasih mame niso vsega kupile,

maslo same so naredile.

Peč zakurile, kruh so spekle,

otroci, jejte, so vedno rekle.

Zajtrk je bil vedno zdrav,

pili so mleko domačih krav.

Okoli hiš bilo veliko je cvetlic,

jedli med so iz velikih žlic.

Otroci bili so zdravi,

z jabolki v roki so posedali v travi.

(Sven Šmid, 6. a)

 

Moj najljubši del zajtrka je med,

saj sem velik sladkosned.

Rada pa imam tudi kruh,

ker sem velik požeruh.

Zraven pojem še maslo,

da bo moje telo raslo.

Še prej pa grem po kravo,

da mi da sveže mleko, zdravo.

Na koncu še jabolko pojem,

od mize zdrava in vesela grem.

(Tia Godec, 6. b)

 

Ati vsako jutro prinese mi sveže kravje mleko,

ki je zelo dobro in eko.

Mami mi zraven pripravi še kruh, jabolko, maslo in med,

ta zajtrk je dober za znoret!

Da sem krepka in zdrava,

je takšen zajtrk izbira prava.

Tukaj je še moj nasvet:

naj se tradicionalni slovenski zajtrk ohranja še vrsto let!

(Manca Levart, 6. a)

Šolski parlament 2017/2018: ŠOLSTVO IN ŠOLSKI SISTEM

V četrtek, 9. 11. 2017, smo se učenci šolske skupnosti zbrali na otroškem parlamentu, kjer smo v goste povabili gospo Katjo Bernard, predstavnico Društva za boljši svet, da nam je skozi svoje izkušnje in doživetja predstavila šolo in šolski sistem v afriški državi Keniji. Najbolj nas je presunilo, da morajo hoditi v šolo peš več kot 10 km, nimajo pitne vode niti elektrike. Šola v Keniji je plačljiva. V celotni stavbi imajo samo eno omaro in le par plakatov, ker je papir zelo drag. Namesto oken in vrat imajo v učilnici luknje, namesto na šolsko tablo pa pišejo na steno. Nimajo žog in ne igrač. Kljub pomanjkanju materialnih dobrin so presrečni, da lahko hodijo v šolo.

Naš učenec Aleksander Pačnik iz 6. b razreda pa nam je na zanimiv način predstavil avstralski šolski sistem in nekaj prednosti ter slabosti šolanja v Avstraliji.

Ob koncu parlamenta smo se učenci razdelili v skupine in izpostavili nekaj dobrih strani slovenske šole, kot so: šola je dostopna vsem otrokom, ima veliko dejavnosti, tople obroke in veliko športnih površin.

Hkrati pa smo podali nekaj predlogov za izboljšanje:

-        - daljši odmori,

-        - manj nalog,

-        - več športa,

-         - lažje torbe,

-        - dialog z učitelji,

-       -  manj ocenjevanja v enem tednu,

-       -  nagrajevanje truda, napredka,

-       - raziskovalni projekti v skupini,

-       - prostor, namenjen domačim nalogam (miren prostor),

-        - izmenjava učencev,

-       -  prostor za druženje.

Parlament z razpravo je potekal v prijetnem in konstruktivnem vzdušju. Predstavniki razredov bodo ugotovitve in zaključke iz šolskega parlamenta predstavili svojim sošolcem v razredih.

 

                                                                                  Zapisale učenke ožjega odbora šolske skupnosti

IMG 9051

IMG 9074

IMG 9083

POVEZAVE

     | POŠTE UČITELJEV |

 

spletko

 

360panorama2

 

lopolis

 

e tiskovine

 

e-ucilnica

safe

tosemjaz

tom-telefon

jedilnik

svetzavoda

svetstarsev